- спортивна гімнастика, акробатика, стрибки на батуті, хореографія, воркаут
 - аеробіка: спортивна, танцювальна, тренінг силового спрямування
 - фітнес-мікс: шейпінг, пілатес, фітбол, скіпінг, стретчинг
 - туризм та скелелазіння
 - заняття у спеціальних медичних групах для студентів з інвалідністю та відхиленнями у стані здоров’я
 
| 
 Кафедра, яка забезпечує викладання  | 
 Технологій оздоровлення і спорту ФБМІ  | 
| 
 Можливі обмеження  | 
 Не більше 15 студентів на викладача в навчальній групі  | 
| 
 Рівень вищої освіти  | 
 Перший (бакалаврський)  | 
| 
 Спеціальності, для яких адаптована дисципліна  | 
 Для всіх спеціальностей  | 
| 
 Курс, семестр  | 
 2 курс, осінній або весняний семестр  | 
| 
 Обсяг дисципліни та розподіл годин аудиторної та самостійної роботи  | 
 2 кредити ЄКТС – 60 годин  | 
| 
 Мова викладання  | 
 Українська  | 
| 
 Вимоги до початку вивчення дисципліни  | 
 Належність за станом здоров’я до основної чи підготовчої медичних груп.  | 
| 
 Що буде вивчатися  | 
 Основні положення щодо організації та проведення занять зі спортивної гімнастики, акробатики, стрибків на батуті, хореографії, воркауту; аеробіки: спортивної, танцювальної, тренінгу силового спрямування; фітнес-міксу: шейпінгу, пілатесу, фітболу, скіпінгу, стретчингу; туризму та скелелазіння, занять у спеціальних медичних групах (для студентів з інвалідністю та відхиленнями у стані здоров’я)  | 
| 
 Чому це цікаво / треба вивчати  | 
 Існує необхідність формування у студентів здатностей підтримувати на достатньому рівні стан фізичного та психічного здоров’я, фізичної та розумової працездатності; розвивати основні життєво необхідні прикладні рухові навички; формувати мотивацію до занять руховою активністю та спортом як складової здорового способу життя.  | 
| 
 Чому можна навчитися  | 
 В результаті вивчення навчальної дисципліни «Складно-координаційні види спорту» студенти зможуть використовувати засоби спортивної гімнастики, акробатики, стрибків на батуті, хореографії, воркауту; аеробіки: спортивної, танцювальної, тренінгу силового спрямування; фітнес-міксу: шейпінгу, пілатесу, фітболу, скіпінгу, стретчингу; туризму та скелелазіння з метою підвищення фізичної та розумової працездатності, розвитку фізичних якостей; зможуть навчитися здійснювати контроль та самоконтроль за функціональним станом організму.  | 
| 
 Як можна користуватися набутими знаннями і уміннями  | 
 Формуються компетентності з використання набутих навичок зі спортивної гімнастики, акробатики, стрибків на батуті, хореографії, воркауту; аеробіки: спортивної, танцювальної, тренінгу силового спрямування; фітнес-міксу: шейпінгу, пілатесу, фітболу, скіпінгу, стретчингу; туризму та скелелазіння з метою активного відпочинку та ведення здорового способу життя.  | 
| 
 Інформаційне забезпечення дисципліни  | 
 Навчальні посібники, методичні рекомендації  | 
| 
 Семестровий контроль  | 
 Залік  |