Кафедра, яка забезпечує викладання |
Соціології ФСП |
Можливі обмеження |
до 100 осіб на семестр |
Рівень вищої освіти |
Перший (бакалаврський) |
Спеціальності, для яких адаптована дисципліна |
Для всіх спеціальностей |
Курс, семестр |
2 курс, осінній або весняний семестр |
Обсяг дисципліни та розподіл годин аудиторної та самостійної роботи |
2 кредити ЄКТC – 60 годин аудиторні заняття: лекції – 18 годин, практичні – 18 годин |
Мова викладання |
Українська |
Вимоги до початку вивчення дисципліни |
Відсутні |
Що буде вивчатися |
1. Динамізм розвитку країн азійського регіону, та системний характер умов формування успішних прикладів економічного зростання. 2. Піднесення Східної Азії: щасливий шанс «Азійських тигрів» або вислід політики національних держав. 3. Порівняння вдалих та невдалих прикладів діяльності держав азійського регіону. Унікальність Заходу: закономірна еволюція або історичний випадок. |
Чому це цікаво / треба вивчати |
Метою дисципліни є засвоєння студентами знань про політико-економічні, соціально-культурні та історичні витоки економічного піднесення країн азійського регіону та значення такого досвіду для підвищення управлінської і громадянської компетенції наших співвітчизників. |
Чому можна навчитися |
В результаті засвоєння дисципліни студенти зможуть аналізувати й робити висновки про соціально-культурні та історичні витоки економічного піднесення країн азійського регіону, а також про значення такого досвіду для підвищення управлінської і громадянської компетенції наших співвітчизників. Студенти також отримають практичний досвід ,під час інтерактивного проведення лекцій та практичних занять, когнітивного моделювання щодо стратегій і тактик розвитку окремих спільнот, вирішення конфліктів міжкультурної комунікації, суперечливого характеру поєднання глобальних та регіональних тенденцій і контекстів. |
Як можна користуватися набутими знаннями і уміннями |
Дисципліна сприяє формуванню здатності комплексно та критично сприймати різноджерельну інформацію щодо успішних і неуспішних прикладів динамічного розвитку азійського регіону, зокрема, Японії, Китаю та «чотирьох азійських тигрів» (Сінгапур, Південна Корея, Гонконг, Тайвань), а також здатності до аналізу взаємозв’язку між піднесенням Східноазійського регіону та функціонування й здатності до модернізації держави, що розвивається, формуванні у студентів низки компетентностей, що допоможуть їм вирішувати завдання, що постають перед ними як перед фахівцями та громадянами, у суспільній практиці повсякденного життя. |
Інформаційне забезпечення дисципліни |
Підручник, презентаційні матеріали до лекцій, методичні матеріали до проведення семінарських занять і самостійної роботи, електронний конспект лекцій. |
Семестровий контроль |
Залік |
Скачати оригінали документів