Рішення вченої ради КПІ ім. Ігоря Сікорського від 09 вересня 2019 р.

Директорам інститутів/деканам факультетів, завідувачам випускових кафедр. Просимо ознайомитися із рішенням Вченої ради КПІ ім. Ігоря Сікорського від 09 вересня 2019 р. та переліком показників самоаналізу кафедр.

 

Рішення вченої ради КПІ ім. Ігоря Сікорського від 09 вересня 2019 р.

  • Директорам інститутів/деканам факультетів утворити акредитаційні комісії факультету/інституту, яким до 30 жовтня 2019 року проаналізувати відповідність показників самоаналізу кафедр умовам і критеріям та сформувати пропозиції щодо оптимізації структури кафедр і освітніх програм, які повністю задовольняють вимогам внутрішньої акредитації
  • Акредитаційній комісії Університету до 15 грудня 2019 р. провести аналіз пропозицій акредитаційних комісій факультетів/ інститутів та сформувати заключні висновки щодо відповідності структури підрозділів

Перелік показників самоаналізу кафедр

1) Зміст та чисельні значення 20 показників з умов ліцензування

№ з/п

Найменування показників (нормативів)

Значення показника

(нормативу)

1

Контингент бакалаврів 1 курс

не менше 15 осіб

2

Контингент бакалаврів 2 курс

не менше 15 осіб

3

Контингент магістрів 1 рік (5 курс)

не менше 10 осіб

4

Контингент магістрів 2 рік (6 курс)

не менше 10 осіб

5

Контингент докторів PhD (1 рік)

2 особи (за спеціальністю)

6

Контингент докторів PhD (2 рік)

2 особи (за спеціальністю)

7

Науковий ступінь завідувача кафедри

Доктор наук

8

Відповідність наукової спеціальності завідувача кафедри за дипломом про науковий ступінь

Наказ МОНУ від 06.11.2015 р. №1151

9

Штатних НПП, які мають ступінь доктора наук та вчене звання (осіб)

не менше 2

10

Частка штатних НПП з науковими ступенями та/або вченими званнями

не менше 70 %

11

Кількість кандидатів наук (PhD), підготовлених за останні 5 років (із врахуванням здобувачів), на одного штатного НПП з науковим ступенем та/або вченим званням

0,5

12

Кількість докторів наук, підготовлених за останні 5 років (із врахуванням здобувачів), на одного штатного НПП - доктора наук та/або професора

0,3

13

Наявність аспірантури

+ (лише за наявністю аспірантів)

14

Частка штатних НПП, які проводять наукові дослідження за тематикою кафедри і мають щорічний рейтинг науково-їнноваційної роботи не менше 450 балів (%)

100 %

15

Кількість публікацій (статей) за останні 5 років (на одного штатного НПП), у тому числі:

не менше 10

16

- у фахових виданнях

не менше 5

17

- у міжнародних реферованих виданнях та у визнаних МОН України наукометричних базах даних (Scopus, Web of Science Core Collection)

не менше 2

18

Кількість виданих штатними НПП кафедри за останні 5 років підручників (з грифом МОН України або Вченої ради університету) та монографій

0,7 на одного НПП

19

Проведення лекцій штатними НПП кафедри, які мають науковий ступінь та/або вчене звання (для рівня BO- PhD)

80%

20

Проведення лекцій штатними НПП кафедри, які мають науковий ступінь доктора наук та вчене звання (для рівня BO - PhD)

50%

2) Умови, що характеризують якість освіти в університеті, з вимог до національного ЗВО, акредитації ОП НАЗЯВО, міжнародної акредитації

1. Конкурс та виконання держзамовлення по кафедрі за 5 років

2. Значення індексу якості підготовки фахівців lqtr>0,8 за 5 років

3. Динаміка поточного місця студентів кафедри (Мпоm) по відношенню до попереднього (Мпоп) за результатами ректорського контролю (Мпоm/Мпоп)<=1

4. Співвідношення працюючих по профілю ОП (Nnn) працевлаштованих (Nпв) студентів по роках випуску (глибиною З роки) (за умови NnB = Nвипуску)

5. Кількість НПП та НП кафедри, яким протягом останніх 10 років було присвоєно почесні звання України

6.  Кількість випускників кафедри, яким протягом останніх 10 років було присвоєно почесні звання України

7. Наявність наукової школи кафедри і її відповідність ОП

8. Середній за 5 років обсяг фінансування наукових досліджень кафедри (госп.тематика)

9.  Наявність підприємств-партнерів, врахування їх потреб в ОП, їх участь в працевлаштуванні і підготовці фахівців (дуальна освіта, цільова підготовка, тощо)

3) Критерії оцінювання якості освітньої програми з акредитаційних вимог НАЗЯВО до ОП

  • Критерій 1. Проектування та цілі освітньої програми
  • Критерій 2. Структура та зміст освітньої програми
  • Критерій 3. Доступ до освітньої програми та визнання результатів навчання
  • Критерій 4. Навчання і викладання за освітньою програмою
  • Критерій 5. Контрольні заходи, оцінювання здобувачів ВО та академічна доброчесність
  • Критерій 6. Людські ресурси
  • Критерій 7. Освітнє середовище та матеріальні ресурси
  • Критерій 8. Внутрішнє забезпечення якості освітньої програми
  • Критерій 9. Прозорість та публічність
  • Критерій 10. Навчання через дослідження

 

Показники самоаналізу